Tuesday, August 8, 2017

RANGKAIAN PRODUK MARY JARDIN

Koleksi Taman Lavender 

Taman Lavender adalah rangkaian produk Mary Jardin. Antara rangkaian produk Mary Jardin ialah Handcrafted Luxury Facial Soap, Handcrafted Luxury Face Oil, Handcrafted Luxury Detox Clay Mask dan Collagen Serum.


  • Facial Soap Mary Jardin


KEISTIMEWAAN:

Mencuci sehingga ke liang roma untuk mengeluarkan kekotoran dan minyak yang berlebihan, menjadikan kulit uolls bertambah lembut, licin dan berseri-seri.

Sabun wajah ini juga mengandungi bahan untuk membantu pengelupasan kulit secara semulajadi untuk menghapuskan sel kulit kusam yang tidak bermaya dan memberikan kulit uolls lebih segar dan cantik.


BAHAN-BAHAN:

Sabun wajah ini dirumuskan daripada minyak zaitun, minyak kelapa, minyak kastor, susu kambing, madu, oat, tanah liat bentonite, zink oksida dan minyak pati lavender.

  • Face Oil Mary Jardin

KEISTIMEWAAN:

Face oil dirumuskan dari 100% bahan botani semulajadi, 100% natural dan organik. Face Oil MJ mudah diserap ke dalam kulit dan tidak mengandungi sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan!

BAHAN-BAHAN:

Kandungan premium seperti Argan Oil, Jojoba Oil, Castor Oil, Lavender Oil, Vitamin E, Avacado Oil, Buckthorn Oil, Tea Tree Oil dan Roseship Oil.



  • Detox Clay Mask Mary Jardin

KEISTIMEWAAN:

Detox Clay Mask ialah dry mask yang boleh dibancuh menggunakan madu, air, susu, apple cider vinegar, yogurt dan lain-lain. Detox Clay Mask MJ juga organik dan natural tanpa sebarang bahan kimia mahu pun bahan pengawet.

Jangan risau, ibu mengandung pun boleh guna tau! Lelaki atau perempuan semua boleh, senang cerita satu family boleh pakai Detox Clay Mask MJ ni. Wahhhh :)

Paling best, dalam Detox Clay Mask MJ ada lavender buds yang mempunyai pelbagai khasiat untuk kulit!

BAHAN-BAHAN:

Bentonite Clay, French Green Clay, Papaya Exract, Organic Oat, Zinc Oxide, Activated Charchoal, Lavender Buds.

  • Collagen Serum Mary Jardin


KEISTIMEWAAN:

Collagen Serum MJ ni juga terkenal sebagai RATU MJ, sebab bila pakai Collagen Serum, effect dia lebih cepat berbanding produk lain. 


Antara keistimewaan Collagen Serum MJ dapat merawat jerawat, merawat parut, menganjalkan kulit, mengawal melanin, SPF 30, mencerahkan kulit, merawat kulit da mengecilkan pori.

BAHAN-BAHAN:

Vitamin C, Arbutin, Salmon Collagen, Lemon Fruit Extract, Burdock Root Extract, Sodium Hyaluronite, Green Tea Leaf Extract, Cinnamon, Cassia Bark Extract, Licorice Root Powder, Lavender Extract.



Jum berhijrah kepada natural skicare bersama Ieyqa! For any question or details, just whatsapp ieyqa okay. :)

Your Trusted Mary Jardin Agent,
ID 003539

Ieyqa Adam,
+601126930481

www.wasap.my/0601126930481



No comments:

Post a Comment

MARY JARDIN NOVEMBER PROMOTION

Assamualaikum CikPuan, Sempena Natural BeautyFest yang akan diadakan di HQ Mary Jardin yang bertempat di Star Avenue, Mary Jardin telah me...